Zwroty

Zwracany/e produkt/y należy solidnie zapakować oraz zabezpieczyć na czas transportu. Do paczki ze zwracanym produktem, dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a następnie przesyłać na adres Sklepu Internetowego EMALIA-RYBNIK.PL

  • Towar zakupiony w Sklepie Internetowym EMALIA-RYBNIK.PL można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
  • Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób (z pominięciem Paczkomatu) dołączając do niej formularz zwrotu (POBIERZ FORMULARZ).
  • Adres Sklepu Internetowego EMALIA-RYBNIK.PL: Kowalanka 24, 26-625 Wolanów
  • Koszt odesłania towaru pokrywa zwracający, natomiast Sklep Internetowy EMALIA-RYBNIK.PL po otrzymaniu produktu niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 dni) zwróci należność na konto bankowe wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.
  • Paczki przesłane na adres Sklepu Internetowego EMALIA-RYBNIK.PL za pobraniem nie zostaną odebrane.
  • Głównym warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania poza śladami wynikającymi z rozpakowania produktu z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości rzeczy poprzez dotyk, a także stwierdzenie braku istnienia mechanicznego uszkodzenia czy usterki produktu.
  • W przypadku, gdy mają Państwo problem z nadaniem przesyłki prosimy o kontakt z BOK: telefonicznie: 791-707-016, 791-020-258 lub mailowo: kontakt@emalia-rybnik.pl



Reklamacje

Procedura reklamacji zakupionego towaru:

    1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy EMALIA-RYBNIK.PL zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
    2. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony (POBIERZ FORMULARZ), wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: kontakt@emalia-rybnik.pl oraz dołączyć do przesyłanej paczki.
    3. W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
    4. W przypadku, gdy Konsument przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy InPost stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Konsumenta wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
    5. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie Sklepu Internetowego EMALIA-RYBNIK.PL)
    6. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu Internetowego EMALIA-RYBNIK.PL
    7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, Sklep Internetowy EMALIA-RYBNIK.PL niezwłocznie odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt Sklepu Internetowego EMALIA-RYBNIK.PL na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
    8. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sklep Internetowy EMALIA-RYBNIK.PL zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty Sklepu Internetowego EMALIA-RYBNIK.PL lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
    9. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Oddział w Radomiu, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.



Dodatkowe informacje:

  • Każda reklamacja Klienta rozpatrywana jest indywidualnie.
  • Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep Internetowy EMALIA-RYBNIK.PL pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty folią, papierem i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz kopię dowodu zakupu (jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu przesłania Państwu duplikatu dowodu zakupu - prosimy o przesłanie zapytania i podanie numeru zamówienia).
  • Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password